2nd day Verb To Have got Lembrade que para as descripcións necesitamos o to be: I´m or she/he is ...tall, big... e o have got I´ve got or he/she has got...curly/short ...hair, eyes... We corrected the museums table: As dúas primeiras columnas son fixas así -porque está escrito no libro, como se pode ver no libro e na páxina anterior do blogue de 4º. Na 3º puxemos exemplos que vimos na clase 3rd day We´ll do the review and we´ll correct the activity book pages 16-17
Bo día, hoxe terminei de recoller as fichas que tiñan que vir correxidas , despois de que eu llas devolvera tras dicirlles que estaban mal e volver correxir na pizarra o presente e o presente continuo. E tras ver que aínda dubidaban, na finde fixen 2 fichas interactivas, que colguei na páxina web www.liveworksheet.com. De pronomes e presente simple do verbo to be. A próxima finde farei o s das 3ª persoa singular e o presente continuo. Moita foi a miña sorpresa e decepción ao ver que a maioría non correxiu NADA , pero, aínda maior cando, ao ver que había nen@s que non se metían no ordenador e non repasaban eses contidos, conceptos, que xa tiñan que ter adquiridos en anos anteriores; houbo pais/nais que protestaron. Entón aclaro: 1.- Ninguén está obrigado nin a entrar no blog nin facer as fichas interactivas; así como eu tampouco estou obrigada a volver dar contidos que se dan por sabidos. 2- Que alguén me explique, por favor, que facer cando @s rapaces/zas nin fan nin corrixen o q
November from 9th to 13th 1st day Comezamos a unidade 1 do libro : House Pupils page 7 Activity page 5 (Mañá meterei a solución ) , polo que meterei fichas interactivas da casa, Parts of the house , una ficha interactiva de Leohanny live worksheets.com Rooms in the house , una ficha interactiva de TeacherMarta_Lurdes live worksheets.com Que hai nen@s que xa as fixeron...Que adiantados. E que xa se meteron no libro...Alégrome do interés que amosan. Preocúpanme os que na proba, no test, nin o tentaban porque dicían que eles non sabían nada de inglés, e para facela, como xa veredes, poco había que saber: Os números ( escribir do 1 ao 6; recoñecer auditivamente ata o 10); recoñecer os saúdos. Identificar, que non saber, os días da semana, as cores e eses verbos que usamos a cotío: listen (oir), play (xogar), read (l
Comentarios
Publicar un comentario