Bo día, hoxe terminei de  recoller as fichas que tiñan que vir correxidas  , despois de que eu llas devolvera tras dicirlles que estaban mal e volver correxir na pizarra o presente e o presente continuo.

E  tras ver que aínda dubidaban, na finde fixen 2 fichas interactivas, que colguei na páxina web www.liveworksheet.com. De pronomes e presente simple do verbo to be. A próxima finde farei o s das 3ª persoa singular e o presente continuo.

Moita foi a miña sorpresa e decepción ao ver que a maioría non correxiu NADA , pero, aínda maior cando, ao ver que había nen@s que non se metían no ordenador e non repasaban eses contidos, conceptos, que xa tiñan que ter adquiridos en anos anteriores; houbo pais/nais que protestaron.

Entón aclaro:

1.- Ninguén está obrigado nin a entrar no blog nin facer as fichas interactivas; así como eu tampouco estou obrigada a volver dar contidos que se dan por sabidos.

2- Que alguén me explique, por favor, que facer cando @s rapaces/zas nin fan nin corrixen o que hai que facer na clase.

         Está claro que o meu alumnado, se quere porse ao día do que se debería saber en 4ºEPO en inglés necesita un apoio na casa; non dos contidos, pero si de ver se se traballa ou non.

            Claro que sempre queda a posibilidade de ceñirme aos contidos propios de 4º, ao libro e  ao activity, sen fichas nin contidos extra do anterior.

               Neste blogue, pódense facer comentarios, pois é a forma de comunicación, ademáis  das axendas de clase.

Atentamente

           Luz del Mar

            profesora de inglés. 

 

             

 

 

Comentarios

  1. Ola, Luz.
    Por favor, pódesme facilitar o q fixestes hoxe?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. En 2º repasamos porque o test é o venres ( Fixemos as fichas interactivas na clase)
      En 4º estamos no Activity, pages 11, 12... Espera que publico e explico o que fixemos.

      Eliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

To have got